Матеріали на допомогу вчителям географії
https://www.thinglink.com/scene/850722633870737408
Створення Google - карт
Доброго дня шановні вчителі!
Рада вітати Вас блозі !
Почнемо роботу:
У вікні що відкриється введіть адресу вашої електронної пошти на Gmail, пароль електронної пошти і натисніть кнопку Увійти.
Заповнити Список учасників майстер-класу, перейшовши за посиланням.
Ознайомтеся з сервісом GoogleDocs прочитавши відповідний документ
В головній панелі оберіть команду Створити, а в підменю, що відкрилося оберіть пункт Документ
Надайте спільний доступ для роботи над документом, натиснувши кнопку Опублікувати, а потім зі списку оберіть Налаштування спільного доступу…
У полі Додати користувачів можна вказувати імена, електронні адреси чи групи коритсувачів, яких хочете запросиди для спільної роботи над презентацією.
А у полі Дозволи зперераховано користувачів і їх статус щодо даного документу. Кнопка Змінити дозволяє змінити налаштування спільного доступу до документа.
Після збереження внесених змін у вікні налаштування спільного доступу ви отримаєте посилання для доступу до документа.
Створіть малюнок використовуючи можливості даного сервісу та збережіть його як “Емблема”
Виконуючи дії кроку 3 отримайте посилання до малюнка і скопіюйте його у таблицю Список учасників у відповідну клітинку навпроти свого прізвища
За замовчування відкриється вікно презентації, схоже до Microsoft Power Point. Ознайомтеся з вікном програми, що відкрилася. Знайдіть головне меню (перегляньте команди які там містяться), кнопки панелей інструментів, навігаційну панель, робочий слайд.
Змініть тему вашої майбутньої презентації. Для цього потрібно: у пункті меню Формат вибрати підпункт Параметри презентації, де вибрати команду змінити тему.
У вікні, що відкрилося виберіть тему презентації, яка вам сподобалась.
Для додавання, дублювання та видалення слайді використовуйте кнопки на панелі навігації.
Виконуючи дії кроку 3 отримайте посилання до малюнка і скопіюйте його у таблицю Список учасників у відповідну клітинку навпроти свого прізвища
З метою ознайомлення з формами пройдіть тестування з теми "Комп'ютерна графіка"
Створіть самостійно форму для опитування та скопіюйте її посилання у таблицю.
Попробуйте самостійно розібратися з сервісом для створення форм.
Перейдіть за посиланням http://blogspot.com. Знайомимось з інтерфейсом сервіса. Для використання сервіса потрібен власний акаунт на Google. Введіть назву майбутнього блогу. Введіть адресу (латиницею!) бажано, щоб вона була пов’язана з назвою блогу та легко набиралась та запам'ятовувалась – ви будете пропонувати її потенційним читачам. Перевірте доступність. Внесіть зміни у адресу, якщо адреса не доступна та знову перевірте доступність. Натисніть «продовжити» Оберіть шаблон для майбутнього блогу. Нажаль, неможливо скористатись попереднім переглядом, щоб побачити, як може виглядати ваш блог. Але не хвилюйтесь з цього приводу. Шаблон в будь-який момент можна змінити, тому оберіть будь-який і натисніть «Продовжити». Ви створили власний блог.
Пропоную вам познайомитись з сервісом Google sites. Для цього необхідно обрати у спливаючому меню на домашній сторінці Google «Сайти». Система запропонує вам увійти в систему Google скориставшись власним акаунтом. Потрібно обрати «Створити сайт». Для створення сайту вибираємо «Пустий шаблон. Тепер вам необхідно назвати ваш сайт.Система автоматично згенерує унікальну URL-адресу сайту, яку при потребі можна змінити. Пам’ятайте, що ця адреса повинна легко запам’ятовуватись та записуватись. Натисніть «Створити сайт». Перед вами відкрилась головна сторінка новоствореного сайту. У верхньому правому куті у вас з'явились нові опції. Обираємо «Редагувати сторінку». У верхній частині вікна з'явиться панель редагування. Спробуйте додати текст на головну сторінку. Збережіть внесені зміни. |
Google документи;
Google Презентації
Інструкція зі створення презентації Google
Форми Google
Google Презентації
Інструкція зі створення презентації Google
Форми Google
інструкція по роботі з сервісом.
Створення Google - карт
Комментариев нет:
Отправить комментарий