Сервіс Blendspace

 Інтернет-сервіс  Blendspace
Сервіс Blendspace (https://www.tes.com/lessons) – зручний інструмент для створення електронного супроводу уроку, заняття або дистанційного курсу.
Він дає можливість зібрати «в одному місці» необхідні ресурси для уроку/заняття/дистанційного курсу: тексти, відео, зображення, веб-сайти, google документи, вбудувати потрібні файли та он-лайнові вправи, створити вбудований в середовище опитувальник у вигляді вибору правильної відповіді.
Створений урок  можна розмістити у себе в блозі, отримавши відповідний код, створити до уроку QR-код, який можна надіслати, розмістити в соціальних мережах.
Важливо, що організовано зворотній зв'язок з учнями. Виконуючи завдання, вони можуть писати коментарі та розміщувати посилання на виконані роботи.
Вчитель може створити класну кімнату, занести туди учнів і стежити за статистикою виконання завдань.
Реєстрація в сервісі відбувається як "Вчитель" або як "Студент/учень", при цьому в другому випадку, щоб отримати доступ до ресурсу, необхідно ввести код класу. Статистику можна переглянути по класу, по окремому ресурсу, навчальному модулю в цілому.

1.     Початок роботи з сервісом.
Щоб розпочати роботу в сервісі необхідно пройти реєстрацію (можна ідентифікуватись через аканти в соціальних мережах – Google,Facebook).
Після входу під власним акаунтом на екрані з’явиться стартова сторінка вашого профілю:


З допомогою посилань меню можна відкрити таблицю власних уроків, перейти до списку створених вами класів/груп, переглянути галерею створених іншими користувачами уроків за галузями знань.
В галереї у вікні пошуку можна задати ключове слово, за яким буде знайдено підготовлені уроки (якщо такі є):


Для перегляду достатньо клацнути на візитівку уроку.
Якщо переглянутий урок вам до вподоби, його можна закласти у власні вправи, відредагувати за власним розсудом. Для цього треба клацнути по кнопці  – урок буде відображуватись і в таблиці ваших уроків.



2.     Створення нового уроку.
Для створення власного нового уроку клацаємо по кнопці 
.
Розгортається сторінка:
У верхньому горизонтальному меню можна обрати:
·        вигляд таблиці уроку:

·        тему таблиці (колір або відтінки сірого):

·        запуск уроку на виконання в режимі повного екрану та організації взаємозв’язку через поле коментарів: 

·        вивід на друк матеріалів уроку: 

·        посилання  
за замовчування вказує на відсутність обраної предметної області, яку можна обрати з випадного списку: Math - математика, Science – природничі науки, Social Studies - суспільствознавство, Language Arts - філологія, Technology - інформатика, Art - мистецтва, World Languages – мови світу,Professional Development – підвищення кваліфікації, Other – інші (кожна область має власну «іконку», яка буде відображуватись після вибору): 

В бічному (справа) горизонтальному меню можна обрати потрібні для уроку ресурси:
·   відео з Youtube
·   пошук в Google
·   пошук у Flickr
·   пошук у Gooru
·   вставка посилання на веб-сторінку
·   вбудування файлу
· вставка файлу з хмарного сховищаDropbox
·   вставка файлу з Google-диску
За допомогою кнопки 
 можна налаштувати керування уроком, зокрема можливістю додавати коментарі (встановити/зняти прапорець) та статистикою перегляду уроку:
Основним робочим полем для створення уроку є таблиця, до комірок якої, власне, і додаються потрібні об’єкти:

Над таблицею – поле для введення назви уроку: 
До кожної комірки можна перетягти потрібні ресурси просто з лівої додаткової панелі ресурсів або вставити текст через спливаюче вікно:
За допомогою текстового вікна можна вставити не лише текст, від форматувати його, а й таблицю, посилання на певний сайт (ресурс).
Вбудувати за допомогою html-коду потрібну інтерактивну вправу, онлайнову презентацію, тест тощо можна, клацнувши по кнопці 
вставити в текстове поле скопійований код і натиснути клавішу
В результаті в комірці відобразиться вікно вбудованого ресурсу:

 За допомогою кнопки  
можна додати до шаблону уроку опитування, шаблон якого складається із запитання та можливістю вибору однієї відповіді. Після завершення правильна відповідь зафарбовується в зелений колір, неправильна – в червоний і перекреслюється.

3.     Робота з класами.
Для створення нового класу/групи клацаємо по кнопці 
 у розділі My Classes

При створенні кожен новий клас отримує свій 4-значнй код, який потім вводиться для роботи з уроком.
Учні класу (учасники групи) повинні в свою чергу зареєструватись в сервісі Blendspace.
Щоб відкрити урок для учнів (учасників групи) необхідно клацнути на кнопку 
У випадному вікні потрібно обрати клас, для якого призначено урок:
Поділитись уроком можна і в інший спосіб: надіслати посилання на електронну скриньку, поділитись через соціальну мережу, надіслати QR-код, вбудувати у власний блог або сайт.
Учні з власного аканту можуть перейти до списку уроків, які запропонував їм вчитель.
При клацанні по кнопці  
випадає вікно для введення коду класу:
If your teacher gave you a class code, enter it here:
(«Якщо ваш учитель дав вам код, введіть його тут:»).

Після введення коду обирають урок і виконують поставлені в ньому завдання, при потребі учень може прописати коментар, звернутись за допомогою, пройти тестування та надіслати вчителю результат.
Вчитель у власному «кабінеті» має можливість переглянути активність учнів (учасників). Для цього потрібно клацнути на назву класу в таблиці класів. Відкриється сторінка класу:
Вчитель при потребі може додати урок для обраного класу безпосередньо на цій  сторінці, клацнув по кнопці  
та обравши потрібний урок зі списку власних уроків.
Для керування списком учнів/учасників клацаємо по кнопці 
Для перегляду активності учнів/учасників потрібно клацнути на кнопці 
та обрати опцію 
або клацнути на кількість переглядів в рядку проти даного уроку. З’являється вікно вибору потрібного класу/групи:
На екрані з’являється статистичний звіт активності по уроку в даному класі, де можна переглянути кількість оцінювань (likes), коментарів (comments), звернень за допомогою (help requests) та результатів опитування (quizzes):
При виборі необхідних даних можна переглянути активність по кожному розділу уроку:
Для переходу до інших даних треба клацнути на відповідне посилання горизонтального меню:


Комментариев нет:

Отправить комментарий